Prekių grąžinimas ir keitimas
Prekių grąžinimas ir keitimas
Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis taisyklių 3.2. punktu, pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją kontaktų skyriuje nurodytu elektroniniu paštu, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
- prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau išvardintos prekių grąžinimo tvarkos.
- Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
- Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Garantijos
Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra suteikiama 2 metų garantija.
Kitos Taisyklės
1.1. Po to, kai sukuriama zoosalis.lt naudotojo paskyra, pirkimo metu sužinoti Pirkėjo asmens duomenys laikomi konfidencialia informacija. Užšifruotas ryšio su bankais kanalas užtikrina pirkėjo asmens duomenų ir banko rekvizitų saugumą. Zoosalis taip pat neturi priėjimo prie jų. Tuo pačiu Pirkėjas patvirtina, kad suteikia teisę apdoroti Zoosalis parduotuvėje įvestus asmens duomenis tokia apimtimi, kiek tai reikalinga užsakymo vykdymui, tam tarpe Pirkėjas įgalioja Zoosalis el. parduotuvę perduoti Pirkėjo asmens duomenis su užsakymo vykdymu susijusiems asmenims (pvz., pristatymo paslaugos teikėjams, el. laiškų ir SMS žinučių perdavimo paslaugos siūlytojams ir pan.).
1.2. Šiose taisyklėse atskirai neaptartais klausimais vadovaujamasi Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.
1.3. Tarp Jūsų ir Pardavėjo dėl prekių užsakymo ir pirkimo kylantys ginčai sprendžiami derybų keliu. Jei derybos neduoda norimo rezultato arba Jūs nesutinkate su Pardavėjo pasiūlytu sprendimu ir manote, kad Jūsų teisės yra pažeistos, Jūs turite teisę pateikti skundą vartotojų skundų nagrinėjimo komisijai per Vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba teismui. Kreipimasis į komisiją vartotojui yra nemokamas ir vartotojas gali pateikti skundą pats arba tarpininkaujant atstovui. Vartotojų skundus nagrinėjančios komisijos duomenys yra pateikti Vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje http://vvtat.lt.
1.4. Greta 1.3 punkte išvardintų aplinkybių, klientas – fizinis asmuo turi teisę pateikti su nuotoliniu pardavimu susijusį skundą per Europos Sąjungos elektroninės aplinkos ODR platformą (Online Dispute Resolution) adresu http://ec.europa.eu/odr. Internetu pagrįsta ginčų sprendimo platforma yra visų pirma skirta tarptautiniams ginčams spręsti, leidžianti vartotojui lengviau rasti konkretų ginčo sprendimui tinkantį neteisminį organą pardavėjo valstybėje. Reikalui esant, Lietuvoje pagalbą ir konsultavimo paslaugą tarpininkaujant platformai siūlo sprendžiant tarptautinius skundus Vartotojų teisių apsaugos tarnybos skyrius – Europos Sąjungos vartotojų konsultavimo centras.